UMOWA USTANOWIENIA ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU I UMOWA SPRZEDAŻY

Home Dokumenty UMOWA USTANOWIENIA ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU I UMOWA SPRZEDAŻY

UMOWA USTANOWIENIA ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU I UMOWA SPRZEDAŻY:

2. Odpis zwykły księgi wieczystej (-tych), prowadzonej dla nieruchomości gruntowej lub prawa użytkowania wieczystego na których wybudowany jest budynek, w którym znajduje się przedmiotowy lokal - wybrany z sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych (wydruk komputerowy nie ma mocy dokumentu !)

A) ujawnienia budynku w księdze wieczystej
B) zmiany powierzchni działki (tzn. inna powierzchnia działki jest w księdze wieczystej a inna w wypisie z rejestru gruntów)
C) odłączenia działki z jednej księgi wieczystej w celu założenia dla nej nowej księgi lub przyłączenia do księgi już instniejacej
D) założenia nowej ksiegi wieczystej
E) opcjonalnie - w razie ustanowienia służebnosci gruntowej - celem zaznaczenia na mapie przebiegu służebności

5. Projekt wyodrębnienia samodzielnych lokali w budynku / rzut kondygnacji z zaznaczeniem lokalu mieszkalnego

6. Zaświadczenie starosty/prezydenta miasta o samodzielności lokalu

7. Ostateczna decyzja powiatowego inspektora nadzoru budowlanego udzielająca pozwolenia na użytkowanie

8. Zawiadomienie o nadaniu numerów administracyjnych dla budynku/lokali

9. Zaświadczenie wójta, burmistrza, prezydenta miasta określające przeznaczenie działki w planie zagospodarowania przestrzennego, lub zaświadczenie o braku takiego planu opcjonalnie: zaświadczenie o przeznaczeniu działki w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy

10. Zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nabycie jest zwolnione od podatku, że należny podatek został zapłacony albo zobowiązanie podatkowe wygasło wskutek przedawnienia albo uprzednia pisemna zgoda naczelnika urzędu skarbowego na zbycie praw do spadku albo zbycie lub obciążenie rzeczy lub praw majątkowych uzyskanych tytułem, określonym w art. 1 ustawy - wydane w trybie art. 19 ust 6 ustawy o podatku od spadków i darowizn - dotyczy:

11. Przy zawieraniu umowy przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa

12. Przy rozdzielności majątkowej małżńskiej – umowa majątkowa małżeńska

UMOWA USTANOWIENIA ODRĘBNEJ WŁASNOŚCI LOKALU I UMOWA SPRZEDAŻY
Akceptujemy karty: VISA, VISA Electron, MASTERCARD, MASTERCARD ELECTRONIC, MAESTRO, VISA PayWave, MasterCard PayPass, Maestro PayPass i inne.